- Global Voices Aymarata - https://aym.globalvoices.org -

Global Voices uksan cofundadurak ukax Centro de Medios Ciudadanos MIT uksanw irpxaruni

Categoria-naka: North America, E.U.A., Citizen Media, Anuncios
[1]

Ethan Zuckerman. Foto de Joi Ito (CC-BY-2.0)

Ethan Zuckerman [2], Global Voices ukan cofundadurax ukhamarak Centro Berkman para Internet y SociedadCentro de Medios Ciudadanos del MIT [3] ukan irpiri utt’ayatawa, ukapachparakiw Laboratorios de Medios del MIT [4] ukan nayrir yatxatir ukhamawa. 1 uru phaxsin qallti. Global Voices ukat Ethan jupar jallallt’apta, taqiniw yatiqaña, yanapt’añ suytt’añani!

Yatxatañ uka tamax 2007 maran utt’ayasiwayi, Fundación John S. ukatx James L. Knight ukanakan yanapt’atawa. Warüru 22ni uru Fundación Knight ukax uñt’ayiwa $3.76 millones ukhawa [5] Centro ukan ch’iqiyañataki.

Andrew Phelps ukan uñt’ayi [6] Laboratorio Nieman de Harvard ukan uñt’ayi, Ethan jupax Centro ukax thaqhiwa.

Siwa:

Los medios ciudadanos pueden tratarse de movilización. Puede tratarse de documentación de la comunidad. Es una especie de periodismo y más. Es una atribución muy, muy amplia. Básicamente, es tan amplia como la pregunta de ¿cómo las comunidades toman decisiones basándose en la información? Dentro de un increíble camino, hay unos cuantos rubros en los que me parece emocionante centrar la atención.
Mucho de mi trabajo de los últimos años se ha centrado en tratar de ayudar a las personas sin voz, marginadas. Así que pueden leer el proyecto Global Voices en ese sentido. Es un intento de darle a las personas en el mundo en desarrollo una posibilidad de hablar, y también de darles una mejor oportunidad de ser escuchadas. Y ese es un tema que realmente es central y prioritario de buena parte del trabajo realizado en el Centro para Futuros Medios Ciudadanos.

Medios ciudadanos ukanakax sartasiwitw uñt’ayaspa. Markatw uñt’ayaspa. Yatiyäwinak uñt’ayiriwa. Wali jach’awa aka jiskt’awjama, Kunjams markanakax yatiyäwinak uñt’ayañ amti? Mä jan wali thakhina.
Irnaqäwijax aka qhipa maranakanx jan arun jaqinakar yanapt’añawa. Global Voices ukanw ullart’apxasma.

Blogupanxa, Ethan jupax siwa [2] Centro ukan munapxchi ukhax amtawinak lurapana:

El Centro está ubicado entre el Laboratorio de Medios del MIT y el Departamento de Estudios de Medios Comparativos, lo que presume un interesante desafío ante los investigadores: trabajar para crear nuevas herramientas y para desarrollar el pensamiento y la teoría detrás del campo de los medios ciudadanos.

Uka Centrox jikjatasiwa, Laboratorio de Medios del MIT ukatx Departamento de Estudios de Medios Comparativos satak jas ukwjana.

GigaOM, Matthew Ingram ukax Ethan ukan yatiyawipat p’arxti, ukatx jiskt’iwa MIT medios locales ukar yanapt’aspati [7].

Ethan jupan Joichi Ito jupar Laborario de Medios del MIT ukan irpirjam [8] uñt’ayäwipa qasawi phaxsina. Joi Ito jupax empresario de Internet ukatx Creative Commons [9] ukan mistur irpiriwa. Joi Global Voices [10] ukan p’iqinchiri ukhamanwa.